BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 11, 2009

majlis penyampaian zakat oleh bank rakyat

salam

aku sebenarnya xde kaitan langsung dgn tajuk di atas sbb aku just follow mak aku...a.k.a jd tourist guide ke s.alam sbb mak aku xtau jln g hotel grand blue wave...hmm aku bru brcdg nk bgun lewat sab2 2 tp trpksa mmbtalkn niat itu ats alsn karang mak aku sesat plak kat s.alam 2...

dh smpai kat sana, aku bantai srpn sbb lapo, aku mkn 2 kping sandwich n spnggn kecik bihun goreng, sdap gk yelah stndrd hotel 5 bintang...ble nk msuk duduk mak aku ckp xde seat sbb dh ditetapkan utk yg didaftarkn nm shj...mak ai, xkn aku nk brdiri je brjam2,pas2 dok mlngut kat lobi cm org dungu? malu siot...!

nseb bek kat seblh mak aku 2, bdk2 yg nk amek zakat 2 xdtg sbb diorg ada motivasi kat sek, yg ada cme GB n guru pengiring jer...fuh, lega...slmt kaki aku!

diblkng: maskot burung Nuri(ksian btol aku tgk dia, cm seksa je nk pkai kpala burung Nuri 2)
cikgu najwa,pljr Pandamaran Jaya, GB SK Pandamaran Jaya (my mum)

para tetamu


persembahan nasyid dr staf seluruh cwgn bank rakyat

dlm kul 12, xsangka plak ada lunch, so pe lg aku bggs nek ke tingkat ats,hmm melelh air liur tgk mknn dia, rs cm nk balun sume je tp aku amek just mknn yg cm jrg ddapati di kdai2 mkn biasa...sdplah gk, rs cm nk tapau bwk blek je...pas dh knyang, pe lg, blek r!

0 comments: